Dobre knjige
4078 knjig

Vpišite vsaj dve začetni črki naslova, žanra, predmetnih oznak, imena ali narodnosti avtorja.

Junaki Olimpa. [3], Atenino znamenje
Karakteristike knjige
veselažalostna
zabavnaresna
prijetnastresna
predvidljivanepredvidljiva
domišljijskaprizemljena
čudovitaneokusna
nenasilnanasilna
optimističnačrnogleda
neerotičnaerotična
običajnaneobičajna
lahkotnazahtevna
kratkadolga
odpri
Oceni knjigo:
5,0
Št. ocen:1









Rick Riordan

Junaki Olimpa. [3], Atenino znamenje

Jezero, Morfem založništvo, 2020

Št. strani: 584


Žanr: fantastični roman (mladinski)

Narodnost: angleška književnost

Sedmerica izbranih na pohodu.

Atenino znamenje je tretji roman iz serije Junaki Olimpa Ricka Riordana. V njem se končno sreča vseh sedem polbogov, ki jih je Hera/Junona izbrala za svoje junake. Zgodbo spoznavamo skozi tretjeosebno pripovedovanje iz perspektive štirih junakov, to so: Annabeth, Leo, Piper in Percy, vsaki pripovedi pa nameni po štiri poglavja. Roman pripoveduje o junakih, ki se vkrcajo na ladjo Argo II in poskušajo priti do starodavnega Rima, da bi lahko ustavili prebujanje Gaje in uničenje sveta. Med tem, ko se ostali trudijo najti način, da bi rešili Nica di Angela iz krempljev dvojčkov gigantov Efialta in Ota, pa mora Annabeth, kot Atenina hči, po materinih napotkih slediti Ateninemu znamenju in s svojim umom ter ostalimi spretnostmi premagati stvor, ki straži Ateno Partenos - ukradeni kip, ki je nekdaj stal v Partenonu v Atenah in bo junakom prinesel, glede na prerokbe, prednost v boju z giganti in Gajo. Riordan bralcu tudi v tem delu ne prizanaša z napetimi, nohte grizajočimi situacijami, humorjem in presenetljivimi obrati v zgodbi. Junake, ki smo jih skozi ostale dele spoznali in vzljubili doletijo poškodbe, strah in morda celo smrt. Morda.



Odlomek iz knjige

Dobrih idej nič ne ustvari tako dobro kot popoln neuspeh.

Ko je Percy stal tam, razorožen in obkrožen s sovražniki v številčni premoči, se mu je v glavi izoblikoval načrt. Tako je bil vajen, da mu je Annabeth priskrbela vse podatke o grških legendah, da je bil kar malo osupel, da se je spomnil nečesa koristnega, a je moral ravnati hitro. Ni mogel dovoliti, da bi se prijateljem kaj zgodilo. Ne bo izgubil Annabeth - ne znova.

Hrizaorja ni bilo mogoče premagati. Vsaj ne v boju eden na enega. Ampak brez svoje posadke ... morda bi ga potem lahko premagali, če bi ga vsi polbogovi napadli naenkrat.

(str.365)

Cobiss povezava

Glej tudi

link Založba Morfem


Ključne besede: GRŠKA MITOLOGIJA, RIMSKA MITOLOGIJA, JUNAKI, MITOLOŠKA BITJA, BAJESLOVNA BITJA, GRŠKI BOGOVI, RIMSKI BOGOVI, FANTASTIKA


Prispeval/-a: Staša Kumše, Mestna knjižnica Ljubljana
Objavljeno: 21.9.2021 11:12:03
Zadnja sprememba: 23.9.2021 7:30:07
Število ogledov: 109