
Poljubi in besede
Žanr | pesem |
Narodnost | slovenska literatura |
Kraj in leto izida | Ljubljana, 2022 |
Založba | samozal. |
Fotografija |
Dobran Laznik Kaja Brezočnik |
Ključne besede | Erotika, Ljubezen, Ljubezenska razmerja, Ženske |
Žanr | pesem |
Narodnost | slovenska literatura |
Kraj in leto izida | Ljubljana, 2022 |
Založba | samozal. |
Fotografija |
Dobran Laznik Kaja Brezočnik |
Ključne besede | Erotika, Ljubezen, Ljubezenska razmerja, Ženske |
Nina Stopar je ustvarjalka, ki deluje na presečišču poezije, slikarstva in plesa. Diplomirala je iz slovenskega jezika, magistrirala iz estetike, nato pa še iz slikarstva na Akademiji za likovno umetnost in oblikovanje.
Po desetletju poučevanja se je povsem posvetila vizualnim umetnostim — klasični sliki, body paintingu, performansu, plesu in poeziji. Je tudi učiteljica gibalne prakse 5Ritmov®, skozi katero verjame v pot za vstop k umetniškemu sebstvu in abstrakciji. Ustvarja med Ljubljano in Žerjavom (Črna na Koroškem).
Njen umetniški izraz odlikujeta intuitivnost in telesna inteligenca. “Slikam z gibanjem, plešem z barvami in pišem s telesom,” pravi Nina. Ustvarjanje doživlja kot meditacijo, kjer je gibanje čopič, telo postane platno, barve duša, duh pa je prisoten v praznem prostoru med oblikami.
Poljubi in besede je pesniški prvenec Nine Stopar — subtilna, čutna in intimna zbirka, v kateri se prepletajo nežno spogledovanje, ljubezen in erotična strast. Knjiga je eksplozija čutnosti — ne le z besedami, ki preživijo trenutek, temveč tudi z vizualno estetiko, saj je opremljena z detajli iz avtoričinega slikarskega opusa.
Ninine pesmi nežno prehajajo v barve — kot da bi se beseda prelila na platno, ustvarjajo skrivnostno in bogato zlitje dveh jezikov: književnosti in likovnosti.
Objavljeno: 06.10.2025 08:56:45
Zadnja sprememba: 06.10.2025 08:56:45
pridi kdaj kaj zapet
tudi jaz nisem pevec
delam le to
kar mi paše
poženeš kolo
in že te več ni
in moja mistress
vse težje požira slino
sveta marija
ljubezen na prve besede
ljubezen na way of life
svoboda
I wish already
(str. 27)