
Trebuhova maša : roman
Žanr | družbenokritični roman |
Narodnost | slovenska literatura |
Kraj in leto izida | Ljubljana, 2024 |
Založba | Ekslibris |
Ključne besede | 20. stoletje, lov, mediji, novinarji, zasebna televizijska hiša, živali |
Žanr | družbenokritični roman |
Narodnost | slovenska literatura |
Kraj in leto izida | Ljubljana, 2024 |
Založba | Ekslibris |
Ključne besede | 20. stoletje, lov, mediji, novinarji, zasebna televizijska hiša, živali |
Jagna je mlada zagnana pripravnica, ki se zaposli pri zasebni televizijski hiši Euromedia. Po naravi je uporniška in samosvoja. Kot velika ljubiteljica živali kmalu naleti na zgodbo, ki jo globoko pretrese. V blokovskem naselju nekdo sistematično »čisti« prostoživeče mačke. Brez oklevanja poroča s terena in v prispevku javno pozove k odgovornosti ter kaznovanju storilcev. S tem si nakoplje srd nadrejenih. Ker je še vedno v poskusnem obdobju, se vodstvo odloči, da ji ne podaljša pogodbe.
Televizijska hiša organizira izobraževalni seminar, ki se zaključi s presenečenjem, z večernim lovom in slovito Hubertovo mašo, tradicionalno slovesnostjo v čast lovu in naravi.
Slovesnost se sprevrže v Živalsko sodišče ter konča z medijskim škandalom in kriminalistično preiskavo.
Marjanca Mihelič že trideset let prevaja najvidnejše avtorje in avtorice sodobne madžarske književnosti. Je prejemnica številnih nagrad, med katerimi velja omeniti najvišjo stanovsko, Sovretovo nagrado, ki jo je prejela leta 2021.
Trebuhova maša je avtoričin drugi roman. V njem raziskuje življenje in notranje svetove svojih junakov, v ospredju so aktualne družbene teme, ki obravnavajo odnos človeka do narave, etičnost lova in medijsko manipulacijo, vse skupaj pa se prepleta z elementi nadrealizma, vraž in duhov.
Objavljeno: 15.05.2025 12:43:15
Zadnja sprememba: 15.05.2025 17:08:15
“Darujmo sveto mašo svetemu Hubertu, zavetniku družine”, jih je po uvodnih pozdravnih besedah na gozdni jasi pozval predsednik lovske družine Pelko in v nadaljevanju pojasnil, da je sveti Hubert bil in je svetel vzor in spodbuda lovcem, ki naj bi v naravi vedno iskali le sledove Božje ljubezni. Zato je tudi prav, da se ob tej daritvi spomnijo vseh, ki jim lov pomeni nekaj lepega, nekaj svetega, sodelovanje z bogom Stvarnikom in Naravo …
(str. 133)